Konsultacja Ortopedyczna

[vc_row nfw_row_image=”2526″][vc_column width=”1/1″][vc_column_text css_animation=”bottom-to-top”]

KONSULTACJA ORTOPEDYCZNA

Co leczymy

Choroby kręgosłupa:

• dyskopatia,
• rwa kulszowa,
• choroba zwyrodnieniowa,
• zablokowania,
• skolioza – z użyciem metod terapii manualnej oraz rehabilitacji z oceną i leczeniem ustawienia, symetrii miednicy,
• osteoporoza,
• choroba przeciążeniowa kręgosłupa,
• dolegliwości wynikające z patologii kręgosłupa – bóle , zawroty głowy, zespoły trzewno-kręgosłupowe, (w tym bólemi rzekomowieńcowe),
• bóle miednicy,
• bóle kości ogonowej,
• konsultacje dotyczące układu stanowiska pracy przy komputerze.

Choroby miednicy (jej stawów, mięśni i więzadeł):

• bóle więzadłowe miednicy,
• rzekoma nierówność długości kończyn dolnych wynikająca z asymetrii ustawienia kości biodrowych względem siebie ( a zatem ustawienia panewek stawów biodrowych na różnych wysokościach),
• zaburzenia czynności stawów krzyżowo-biodrowych i wynikające z tego bóle krzyża , pośladków i kończyn dolnych oraz zaburzenia narządów usytuowanych w miednicy),

Choroby stawów kończyn:

• choroby stawów biodrowych – (zwyrodnienie, przeciążenie) – rozpoznawanie i zapobieganie przykurczom stawowym i mięśniowym, leczenie odciążające.
Przygotowanie do zakwalifikowanej operacji alloplastyki biodra, prowadzenie po tej operacji,
• choroby stawów kolanowych – (zwyrodnienie, przeciążenie, problemy łękotkowe, przeciążenia więzadeł, leczenie wysięków),
• choroby stóp – stawów, więzadeł i mięśni – przeciążenia, urazy, sprawy deformacji wrodzonej (stopa płasko-koślawa i inne), ograniczenia ruchomości w wyniku zablokowań stawów stopy,
• choroby barków – bóle , stany zapalne okołobarkowe, ograniczenia ruchomości barku,
• choroby stawów łokciowych – bóle (łokieć „tenisisty” i „golfisty”),
• rehabilitacja stanów pourazowych (skręcenie, zwichnięcie, przeciążenie),
• choroby stawów rąk – zmiany zwyrodnieniowo-zapalne, stany po urazach, ograniczenia ruchomości w wyniku zablokowań stawów nadgarstka,
• stany po urazach sportowych – narty, piłka nożna itd,
• naderwania ścięgien i więzadeł – przyspieszenie ich odbudowy ( ważne dla sportowców, działkowiczów).

Dbajmy o nasz układ mięśniowy, kostny i stawowy w każdym wieku.

[/vc_column_text][nfw_icon_boxes nfw_icon_box_color=”accent-color-3″ nfw_icon_box_icon=”ifc-down4″]

Konsultacja:150 zł

[/nfw_icon_boxes][/vc_column][/vc_row]