Orthokine

[vc_row nfw_row_image=”2526″][vc_column width=”1/1″][vc_column_text css_animation=”top-to-bottom”]

ORTHOKINE

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_single_image image=”2252″ img_size=”medium” alignment=”center” style=”vc_box_outline_circle_2″ border_color=”orange” css_animation=”appear”][vc_column_text css_animation=”left-to-right”]Orthokine® – to jedyna w swoim rodzaju biologiczna metoda leczenia zwyrodnień stawów i bólu pleców. Polega na podaniu pacjentowi w postaci wstrzyknięcia jego własnych białek ochronnych wytworzonych z krwi od niego wcześniej pobranej.
Terapia Orthokine® jest w pełni autologiczną, bezpieczną, skuteczną i popartą badaniami klinicznymi formą leczenia.

Wykazuje działanie:

– przeciwbólowe,
– przeciwzapalne,
– zmniejsza zużycie chrząstki.

Artroza – czyli choroba zwyrodnieniowa stawów, jest skutkiem procesów biologicznych i mechanicznych. Przyczyn choroby może być wiele, m. in. predyspozycje genetyczne, nadwaga, ciężka praca czy intensywnie uprawiany sport. Choroba powoduje zmiany w strukturze stawu i ogranicza ich funkcje ruchowe. Uszkodzeniom podlega chrząstka stawowa, następuje stwardnienie kości w warstwie podchrzęstnej, tworzą się wyrośle kostne i torbiele podchrzęstne. Następuje również zaburzenie funkcji błony maziowej.Na chorobę cierpi wielu ludzi w średnim i starszym wieku, ale mogą również chorować ludzie młodzi. Proces rozwoju choroby może trwać latami. Dotyka najczęściej stawów kręgosłupa, stawu biodrowego i kolanowego.
Początek choroby zwykle jest dyskretny, pierwszymi objawami może być osłabienie kończyn i uczucie zmęczenia. Wielu chorych decyduje się na wizytę u lekarza dopiero gdy objawy staja sie nie do wytrzymania.

Najczęstsze objawy choroby zwyrodnieniowej to:

– ból zwykle nasilający sie podczas ćwiczeń i wysiłku,
– ograniczenia ruchomości stawów,
– stawy stająsię bolesne przy dotyku,
– stawy powiększają się (obrzęki) i zniekształcają się ich obrysy,
– w czasie ruchu zauważalne jest trzeszczenie lub tarcie w stawie,
– pojawiają się również bóle w spoczynku (bóle nocne).

Leczenie artrozy – terapia Orthokine®

Orthokine® – pomoc własna organizmu przeciwko chorobie zwyrodnieniowej stawów Terapia Orthokine® jest nakierowana na zmniejszenie nasilenia procesu zapalnego niszczącego chrząstki stawów oraz zmniejsza nasilenie bólu. Hamuje rozwój zapalenia stawów oraz opóźnia destrukcję chrząstek. Terapia Orthokine® jest stosowana w miejscu dotkniętym procesem zapalnym wywołanym zmianami degeneracyjnymi stawów, hamując zachodzące zmiany i usuwając ból.

Bóle pleców (krzyża)

Ból pleców jest najbardziej powszechną przyczyną wizyt u lekarza. Dolegliwość ta poważnie ograniczacodzienne funkcjonowanie i w istotny sposób degraduje jakość życia.
Przyczyn bólu pleców należy się doszukiwać przede wszystkim w różnych chorobach narządu ruchu i w skutkach urazów kręgosłupa. Ból pleców pojawia się także u większości osób zaniedbujących aktywność fizyczną – ich plecy tracą elastyczność i słabiej amortyzują wstrząsy oraz obciążenia, w tym nadwagę. Często powodem bólu jest wypadnięcie lub protruzja krążka międzykręgowego kręgosłupa (dysku), który, uciskając nerw, wywołuje jego proces zapalny i potencjalnie, zaburzenia neurologiczne. Leczenie bólu pleców (krzyża) nowoczesna metodą ORTHOKINE Terapia ORTHOKINE skutecznie zwalcza miejscowe zapalenie, łagodzi ból oraz ogranicza uszkodzenia nerwów. Terapia ta jest w pełni naturalna, autologiczna i sprawdzona klincznie[/vc_column_text][nfw_icon_boxes nfw_icon_box_title=”” nfw_icon_box_color=”accent-color-3″ nfw_icon_box_icon=”ifc-down4″]

3-6 zabiegów: 2000 – 4000 zł

[/nfw_icon_boxes][/vc_column][/vc_row]